somna?

Haha jag ba äh jag lägger mig och lyssnar på musik, det kan man ju inte somna utav? Haha, nänej precis vad jag gjorde somna på direkten! Skönt var det men sovit i typ tre timmar sån de kändes onödigt! haha. Nej men snart ska vi äta och efter de ska  jag sova, skriva lite inlägg först och så :))

awwh, så söt emelie är. En gpng i tiden träffades vi iallfall tvp helger i månaden och jag tig direkt hand om henne som min egna lillasyster, oavsettvad. Gör jag fortfarande för att hon är söt. Bara klicka på dne här länken http://emisss.bloggplatsen.se/2011/01/10/4330690-teessyybloggse/, shieet jag dog när ja läste de, haha! oufh sånt där gör mig bara glad! :))



jag just nu, ush fryser som fan och vet inte vad, börjar nog bli sjuk.. ush =(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0