online

Haha! En liten rolig greij är att jag hade fyra inloggade både på msn och på facebook, fast de va olika people? Haha! Nej men tyckte de va lite roligt. Undra vad alla gör uppe nu. Fast jag själv är ju uppe så ja... Varför blir jag alltid uppe så sent när jag ska lägga mig tidigt? Åh det händer alltid :( Imorn blir det ff här, haha! senare idag blir det FF här, så kom bara ;) Nej men har frågat om Sophie kan komma, skulle va grymt kul! :) Varför börjar jag alltid skriva om andra saker än vad rubriken lyder? Haha!

Jajussteja till alla ni som har spotify, så måste ni bara lyssna på denhär låten Ballan & Mr.Mike – Fisk, jag fick den vid rätt tillfälle så jag börja skratta till tusen! Den är grymt rolig! Hahaha! Sjunger typ om någon sill, och krabbor? Att någon tjej är en sill? HAHA! Seriöst ni måste bara lyssna! :D


fyra online fast olika människor, haha!?


allt annat än sliten just nu.. oufh


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0