omtyckt?

Jag vet inte vad det är men något gör mig speciell. Typ alla som hugger mig i ryggen, när de inser vad det har förlorat eller vad man ska säga då så kommer dom som en svans. Alltså måste man ju var en jävligt bra person, fine det kan va jobbigt men jag tar det som positivt, att people can't live with out me ;) Det borde ju leda till något positivt att jag är en bra människa osv? Jag själv tycker att jag är en väldigt bra människa, eller rättare sagt har blivit. Lixom lärt mig av mina misstag och hittat mig sjäv dvs hur jag vill leva osv. Grymt skönt är det, men det har tagit sin lilla tid. Kan inget annat än att vara stolt över mig själv & köra mitt egna race och sträva efter mina drömmar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0