omgad!

Livet är inte meningen utan dig, jag mår inte bra, panik och ångest, Osäker och Otrygg, Oälskad och Obrydd, smärtan river, hjärtat svider, tårar rinner, galler förhindrar, varför, inte hel utan dig, inte säker utan dig, är död utan dig, död i hjärtat och själ, jag älskar dig, aldrig förstått hur mycket förräns nu.. varför gav jag inte allt, varför stoppade jag inte bråken, kommer inte riktigt ihåg hur våran saga kunde bli såhr, fattade inte vad som hände, vad som innebar, från osäker till säker, från säker till osäker, du förändrade mitt liv, med dig var jag hel och perfekt, dina ögon, ditt hår, dina händer, din famn är något jag saknar. I din famn var jag helt klart den tryggaste, det var lixom lugnande Hur jag än mådde fanns du där, Du var helt klart den bästa, han som alla vill ha, fick jag för en stund, Orkar inte kriga något mera. Blickar frammåt, ser bara mörker,

shiet. tydligen har jag skrivit denhär texten. crille har den på sin blogg och så tänkte jag shieet va fin och precis i samma sekund så säger han att han tog den från mig om de va okej? haha. sjukt. känner inte alls igen den. men fin är den. Herregud vad jag har förändras som en person. sitta och jaga någon annan skulle aldrig falla mig i smaken längre. Här kan ni även se att allas liv inte är perfekta. Avslöjar inget mer i texten. men saker kan förändras. precis som människor. precis som jag. jag är stolt förändrad. Står för det! Verkligen. Tack verkligen ett stort tack som funnits för mig, som har peppat mig, lyssnat på mig, tröstat mig, ja. gjort allt för mig! åhgud nu är guldvärda. Sen ni bloggläsare. lixom får mig att le. seriöst jag skojar inte. vet ni hur glad jag är att ni kollar in min blogg? att ni orkar ta den tiden på mig. att ni orkar spendera den tiden, ärligt så trodde jag faktiskt att jag ens skulle nå tio streckt på mina staatistik. haha.

omgad blev värsta långa textn här. men verkligen ett stort tack till alla underbara männsiskor som läser just min blogg och mina fina underbara vänner. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0