Nu säger jag godnat.. på riktigt!

okej, nu på riktigt så säger jag verkligen godnatt! Har ju ens inte tvättat bort sminket? uahligan! Eller säger man så? Haha älskar gamla uttryck, de låter så roliga! haha. Imorn har jag idrott och estet dans, fan vad kul! Senså inte nog med det, så är det Åre träff, snacka om att man är taggad dit? haha. fan vad kuuul!!!! :)))))) Ja, jag är lite övertaggad kanske? Eller går det? Nej. Allting går om man vill, och jag vet att vi vill ha kul och då kommer det bli jävligt kul. haha! oufh. nej fan nu måste jag börja fixa mig innan jag blir helt snurrig och börjar prata i natt mössan.

~ blond och brunögd, du kommer bli farlig när du blir äldre ~

Inte förrens nu jag verkligen fattar vad du menade varje dag du sa det till mig, fine jag var liten och var ett barn, men trodde aldrig att jag någonsin skulle få lixom se vad du menade med det. Trodde det var typ bara något som lixom kunde hända, eller ja, som du trodde kunde hända, men nu inser jag hur du menar och varför du sa det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0