keep trying


~ Jaga inte kärleken, då flyr den, fly från kärleken och den jagar dig ~

Jag kan ju säga att det här stämmer verkligen till tusen oavsett vad. Testa sitt inte och ha ångest för att du inte har en pojkvän/flickvän, ha kul istället. sitt inte och deppa, absolut inte. bestäm dig istället för ah jag ska ha kul, ska ägna tiden åt mina vänner och bara leva livet. man kan må bra utan en snubbe/brud. Jag kan lova dig efter bara nån månad så är kärleken där och jagar dig, tro det eller ej. Vet att det är hur oplanerat som helst. Eller till exempel när du har bestämt dig för att vara singel, då kommer den också.

Åhh, jag får ångest för mig själv ibland, eller inte ångest men jag känner mig så taskigt ibland. Att jag kan få sjukt många snubbar på fall, så har dom tjejer och lixom jagar mig? Visst jag blir glad att dom gillar mig. Men jag känner mig sjukt taskig. Fast jag gör ju ingenting med dom eller sånt. Men ändå bara känslan att snubbarna har någon som älskar dem sjukt mycket och så älskar de inte henne, så jagar dom mig iställt? Ser det som positivt men det är ändå sjukt jobbigt för då känns de som att jag tar deras snubbar.

Det lägsta du någonsin kan göra det är att ta din väns snubbe/brud,  en tjejs snubbe eller en snubbes brud att ragga på. Eller att ragga på någon när det precis tagit slut från ett förhållande. Ovasett vad personen i sig säger, så är de dem lägsta sätten på att förklara sina känslor, eller ja tillfällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0