jaruu

Nu har jag tagit mig tid till datan och linnea har åkt. Vi hade grymt mys. Hon typ halvtio så gick jag,hon & oscar till maxi eller ja vi skulle träffa henne där men vi gick in på maxi köpte chips o cider. Fast oscar drog på direkten. Så ja, jag värmde mat till nea hon åt så snacka vi än massa, sjukt mysigt. Senså visste vi inte vad vi skulle göra så spela vi kort?haha. Såå somnade vi helt random. haha! sen vakna jag så väckte ja henne så böt vi om och fixa oss så babbla ja massa och hon typ sov? Så vakna vi runt tio låg vi o snacka grymt mycket. gick ut med min hund senså kom hennes pappa och hämta henne. så ja, det var grymt mysss


åh ge mig dendär dagen igen med sol & greijer! lovley

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0