inuti mina tankar flödar det omkring

omgad. så sorgligt imorn åker min kära fina syster hem till jönköping och när ser jag henne nästa gång? Jo vecka 11 någongång om allt går som de ska och det hoppas jag. för isåfall får jag komma bort från allt i en vecka och med massor utav nya erfarenheter. Bara hoppas på det bästa! Tänkte precis ta än massa nya kort på henne och mig men då kommer mamma hem så då skulle dom dra, fan :( Aja världen går inte under, right?



Bara det att jag kommer sakna henne riktigt jävla mycket. Haha nu gäller det bara att ha kul och elva livet så går tiden fortare tills prao veckorna, haha! Nej men det kommer gå fort ändå. åh så taggad till att praoa på hennes lektioner, ahahah. kommer dö av tråkighet men får ju en bild av hur det är på universitetet. Hoppas absolut att det går, är lika taggad som till dethär som jag va till arlanda, men allt går inte som planerat då äre bara och fortsätta och göra det bästa utav situationen, right :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0