in your dreams

Jani. Hur blev det nu imrose? Jo för typ första gången på ett år försov jag mig. När jag kom till skolan hade jag ingen aning om vart jag skulle för hade tydligen spolat fram klockan helt i min lilla hjärna så kanske kom en halvtimme sent bara? Gjorde inte mycket. Snacka grönan och muséum eller liknande. naijsbaijs.

Efter skolan drog jag ner på stan för att jag tänkte att jag skulle träffa moa, så vänta på henne tills hon sluta med Dennis, Emil, Erik, och typ tusentill! Grymma personer alltså. Så sjukt jälva roliga. Skoja inte, får verkligen än på bra humör. Haha.



Jag & Dennis i somras. fan vad jag saknar dig killen ♥

Jag och Moa drog iväg gick bara runt lite och snackade massor. Då menar jag verkligen massa! Var nog bra för både henne och mig. Grymt kul var det iallfall och det måste veerkligen göras om


Haha ja dör åt bilden, men ja en bild från våran konfirmation.
moa står längst ut från vänster och jag typ i mitten

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0