I wanna sleep!

Drog ju på möte vid typ fem och kom hem halvtio! chillerill. Typ asso satt på mötet i två timmar tror jag. förlåt alla som har fått nåt sms om konfirmation, men vi vill ha mer konfimander haah (: Senså drog jag & sophie till Vaksala, träffat Tova & Jasmine. Hände en del greijs som jag inte kan ta upp här, aja senså gick vi till tova för att hämta jasmines väska, så drog jag,sophie & jasmine till centralen. Senså tog Jasmine bussen så gick jag & sophie till min buss och vänta på den. Åkte hem, ringde mamma och säga åt henne att göra mat till mig för jag hade typ inte ätit nånting? såsatt vi och snacka om än massa saker och nu är jag grymt trött.

har tyvärr inga bilder från kvällen eftersom att ingen vill va me på kort? tråkigt folk! nej men på ett sätt kan jag förstå dom höhö. Garderoben är dessutom inte heller fixad. duktigt tess! duktigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0