home

baaijs. fick ju åka hem i från skolan, lixom feber och skit. inte bra! Så japp, vilket betyder ingen träning heller, sjukt tråkigt seriöst :( sånt är livet. Åkte hem vid tio för att benai kände på min panna och hon typ skrek fan va varm du är, och då hade jag typ somnat i hennes famn några gånger innan, haha? Så på so.n kände jag mig jävligt hängig men ändå lixom motiverad. så jag åkte hem med en besvikelse.
Förövrigt känns det grymt skönt att komma hem till ett friskt, rent och välstädat rum som lixom är jag som jag trivs i. jajussteja skulle ju fixa er, så stay turned ;) Såg heller inte min lilla sötis på bussen, fandå. åh saknar ju han, haha ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0