hemma nu

Sådärja nu har jag ätit och lite sånt, grymt gott! Pannkakor, mums :))) På bussen började jag tänka på massa olika random saker från  typ hur segt det kan ta och bygga upp tilliten för någon och hur snabbt det kan rasa, till hur världen kommer se ut i framtiden till att hur roligt det kan vara kemtvättare och massa affärer som man glömmer bort och inte vet om bara för att det inte ligger i 'stan' till att det bara kryllar av män & kvinnor så alla kommer hitta den rätta någon gång, det finns en för varje!

Ah när jag har tråkigt tänker jag på allt möjligt. Just nu ligger jag i sängen och verkligen fryyyyser, kunde ju knappt hålla i pennan i skolan eller besticken och glaset för att jag inte har någon kraft i kroppen. När man bara vill lägga sig ner för att man inte mår bra.


åy vill bara sova men näsan tar övertag! :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0