hem ljuva hem

Kom hem för ett litet tag sen, inte alls länge sen, gick ju på stan bara för att äta för åt ju ingen frukost, inte bra inte bra! Nejmen ska följa med Frida till stallet och se på när hon rider så de ska bli naijz.. wieeh!

About the school to day, va väl chill men de vi gick igenom idag hade jju ändåå våra föräldrar fått på mail, så tycker fortfarande att det va ovärt att gå, haha! Vi va tvungna att byta skåp, de som har haft över fick under och tvärtom, haha för mig vare ba och säga att jag bytt för jag har ingen under mig.. chill!

Haha Josef lärde mig idag hur man kliar sig i halsen när man är hes! Låter helt sjukt och ser säkert as fult ut kan göra ett video inlägg och visa senare. Ni ska även få dagens outfit senare så de är chill


jag just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0