heeeeees!

SHieet hörde ni inte hur hes jag låter? Hur lyckas man bli sjuk/förkyld i slutet av lovet, haha det är menat att jag inte ska gå i skolan, eller? ;) Nej skämt åtsido men ah det är faktiskt rätt så jobbigt att det ska vara så. Får väl sköta hand om min lilla hals ännu mera? Men hur, har ju hhalsduk hela tin och klär på mig så att jag inte ska frysa, osv. Så vet inte hur men yesbox sånt är livet!


först tänker jag själv


men kommer inte p så jag..


lyssnar men fattar ingenting och fortsätter att


vara ett frågetecken och försöker se lidande ut, tills jag


fattar och blir


glad & känner mig smart! ;)

HAHA försökte visa er i bild hur det går när people oftast ska förklara saker åt mig! haha. Ska dra nu och hitta nån munktröja/tjocktröja som passar samt bädda sängen osv , kanske gör ett inlägg innan jag drar, ska ju dra om en timme.. SHIET måte kolla när bussarna går , jussteja! PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0