garderoben

Hihi chillrå sluta efter lunch, eller ja sluta vid lunch men fick reda på det efteråt, för min snälla idrottslärare lät mig gå hem! Så ah jag & Lanya drog på stan, hitta ett par skor som jag blev kär i , pengarna räckte inte till. Senså la jag undan en par skit fina jeans på gina för ba 49 spänn, lixom heltklart värt? Så mamma ska hämta dom! ieeeh.

Haha, ja. jag erkänner. Jag har märkt att det är kläder överallt som är mina, i tvätten, som är tvättat, i garderoben, i minst alla rum man besöker. så har gått en runda och tagit alla rena kläder och fixat, eller ja fixar. Drog ner allt på golvet, för annars blir det grymt svårt, speciellt när det gäller alla kläder. Ja. Klädhögen var till min midja. Försökte fota men tror inte de gick så bra


Kkädhögen









finns säkert minst 40 plagg jag aldrig använd. och jag sjojar inte!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0