GAAAH

shieeeet. ja ba äh jag gör ett videoinlägg nu så tänkte jag kolla vad det var för dag. Ser jag att jag fått en kommentar av världens bästa busschaufför, Amos Makajula. Såhäär glad verkligen, han är heltklart värd att ni ska checka hans blogg http://makajula.com/blog/. Åh är så gryyymt glad   ♥

Amos Makajula om your dreams ~ your life:

Hej Therese! Kul att läsa din logginlägg! Jag håller med dig. Varje människa är född som unik med unika gåvor eller drömmar. Drömmarna kan leda oss och om vi våga följa dem, så kommer vi långt under förutsättningar att drömmarna är goda! Lycka till!

/Amos Makajula

Snacka om att jag är glad. Amos, verkligen taaack!


du är verkligen världens bästa busschaufför som ska köra femman mer. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0