förkyld?

Åh böörjar böi förkyld, få ont i halsen och sånt :( Fan! Räcker ju med att jag va typ sjuk i tre veckor i höstas! HAtar att vara sjuk, min hals gör sjukt ont. Det kan väl inte va efter fotograferingen? För då skulle den väl redan kommit? För igår va ja ju ute en snabbis men tyckte inte att jag frös, eller jag va varm och så? Pallar heller inte åka till vårdcentralen för att kolla upp vad jag har.. hatar ju sånt! Vårdcentral/sjukhus och sprutor är mina största fobier samt ormar & spindlar & små kryp.. ush!

Vad är eran största fobi? :))


såg ju ut så förra sist, kommer ni ihåg? Vill verkigen inte bli så igen.. tog ju sin tid att äta upp mig igen haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0