För mycket smink

Hahaha, det första jag hör khonaw säga när jag kom till skolan är att jag har värsta mycket smink om man jämnför med förut. Haha! så stod hon och babbla om de, haha söötis! vad tycker ni har ja mycket smink eller inte? själv så tycker ja inte det är mycket, vill ju inte förstöra min fina hud direkt med foundation och massa. Varför jag lägger mycket runt ögonen eller tar fokus på dom så är det för att jag gillar mina ögon dom är fina!







har inga bra bilder på båda mina ögon, men jag tar ju eyeliner och mascara och kajal.. fast inte bombat, inte för mycket eftersom jag tar lite brunpuder på kinderna för att markera mina kindben bara, eller ah fylla i dom! för makeup artister tyckte att de va smart när jag sa att jag gjorde så för jag har redan så bra kindben *leer* ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0