flummdag

okej haha. först tänkte jag 'fan vilken dålig dag'. Hittade inte nycklarna, bussen var försenad + så åkte den bara förbi? Andra bussen kom efter fem minuter, kom typ tjugo minuter försent. När jag väl är i klassrummet så typ får jag värsta flumm atacken och är flumm hela dagen. haha! Älskar såna dagar, tyder på att jag mår grymt bra! Eller grymt? Toppen bra. Nej, jag mår bäst! Så ja, ingen fattade typ vad det var med mig? Inte jag själv. Förutom att jag njöt över allt för jag skratta ju bort minst halva lektiionerna :) Så förlåt till speciellt benai och min klass som fått stå ut med mig idag, förmodligen några dagar till, haha ♥


Kommentarer
Postat av: Amanda

Asså, älska dig o din blogg! Går in på den typ 5-6 ggr per dag, du är så söt!

2011-01-31 @ 21:19:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0