Färdig fixad!

Sådär nu har jag fixat mig klart för morgonen! Kommer väl få gå och sminka på lite då&då, man vet aldrig kan ju försvinna lite och sånt, right? ;)

Passade på att ta massa bilder med kameran som kommer upp senare ikväll! Tror att jag ska ta in alla mina greijer i mitt rum och typ försöka bosätta mig där, haah nej men har ju bott i Fridas rum hela helgen.. haha!

För engångs skull lyser solen ute? :o Kanske dags att kunna slippa vinterjackan snart dåra och börja med skinnjackan/kappan eller den tunna jackan, oufh vad härligt! Längtar sjukt mycket.. Drömmer mig  nästan bort. Nej nu kurrar min mage alldeles för mycket, ska ta nåt att äta, hm, hälsofil med oboy pulver? ;)


jag just nu




utanför mig, SOL!!! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0