engelska yaa knoow

Sitter och har B-språks engeleksa gör typ en presentation om cheerleading eller rättare sagt förbreder mig för ett. Taggad eftersom jag har valt ämne själv så ja :) Pratade ju med en sötis inatt typ hela natten. Nu märker jag tröttheten haha! Aja fick ju lite sömn men samtalet var värt ♥


min tränare och han som håller upp henne går i hennes lag :)

Ush fan vad äcklig ja känner mig, inte alls freeesh, alltså. ush. ingen aning varför men ja. Haha det är så roligt att kolla runt i klassrummet för på nångon dataor ser man att det är spel på. haha. eller ja det är typ tio av tio som spelar. Åh vill ha bättre lärare i engelska, snälla ge mig en ? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0