du, du, du

sen du kom in i mitt liv har jag lixom typ fått mer vilja, mer motivation. Lixom du snackar om allt, du peppar mig i allt. vet du hur underbart det är. Att höra det från dig. Wieeh ett stort tack till dig ♥
Du får mig lixom framåt riktad. du säger de alla andra säger men på ett speciellt sätt såatt ja lyssnar. jag behöver dig i mitt liv, och tänker fan ah göra allt för att de ska vara så. Du är underbar som person. Du är fin. Du är perfekt på ditt speciella sätt. åhh jag gillar dig. just dig fast hur ska jag få dig, hur ska du bli min utan några problem. jag gillar dig snubben. otroligt mycket, konstigt nog. Väldigt konsigt nog. Jag tänker inte tveka. Tänker fortfarande köra allin så gått som de går mellan oss. Att jag inte hade insett det tidigare, försig då var jag upptagen med sjukt annat. inget man kan sitta och tänka bort. för jag ångrar ju inget och jag lixom hade ju inte ett förhållande på tanken då. Så ja. Känslorna du ger mig. Är kärlek. Alltså åh. Hur ska jag få dig att förstå min speciellt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0