drömvärld men ändå inte~ förgivet?

Shiieet, när jag tog bort sminket & sånt börja jag tänka på vad vi slösar med saker, hur bortskämda vi är, vilken drömvärld lever i. Vi har allting. Vi kan liksom ba shiet jag vill dusha, så hoppar man in i dushen och kan sitta där i timmar, medans de i afrika blir världens lyckigaste bara de hittar en droppe vatten och för de får de gå flera mil om dagen. Om den värld vi lever i är så perfekt, nu tänker jag på usa, sverige osv. Varför är då samhället så fel? Vi har ju allt vi kan få. If u just stay up for u self får du den kärlek du behöver för att överleva but if you just falling down då är du på samma spår hela vägen. bara du som kan välka if u just gonna stay there or do something! Du kan gör en förändring som inte alla andra gör, men ingen är sig lik den andre, och varför ska man gå runt som alla andra? och inte hitta sig själv. Åh vilken komplicerad värld vi lever i, och vilket komplicerat sätt att leva livet p¨å, allt som händer, ska hända och det är därifrån vi ska lära oss, är det därför det inte är så komplicerat om man tänker efter? Det går bara och tänka så om man lär sig av sina misstag och inte ångrar.




Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

kristing? (:

2011-01-10 @ 21:38:58
URL: http://hblogg.se/feliciaulen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0