det ni inte visste

♣ Jag älskar att ha tänt, vart jag än går tänder jag lampan, och jag kan sova bättre när jag har tänt i rummet än om det är släkt.
♣ Jag har köpt julklappar för sammanlagt 2000-3000, allt för familjen, right? Helt sjukt, men ah.
♣ Jag älskar chaite
♣ jag vill flytta hemmifrån för att jag vill lixom komma in i vuxenlivet och få en strategi över mitt liv
♣ jag  älskar solhavre mjölk.
♣ Jag är en livsnjutare som tar varje chans jag får, kan ju aldrig bli värre än sämst, right?
♣ jag hatar alla dieter som finns hit&dit. Bara att börja äta mer nyttigt som sallad och sånt och börja träna om man vill gå ner i vikt, varför typ bara äta ett mål om dagen osv?
♣ jag hatar sprutor & att ha greijer för nära halsen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0