dag sju ~ min framtid

Jadu min framtid är att komma in på ett grymt bra gymnasium med det jag vill bli. Även plugga på universitetet i efterhand till socionom. Sen vad händer sen? Försöka skaffa ett grymt bra jobb, så bra som möjligt. När jag vet att jag kan försörja mig & mina barn så vill jag skaffa barn och gifta mig! Jag ska även bo i ett av de fina kvarteren och mina barn ska gå i en fin skola. jag ska skämma bort dom. dom ska inte va snobbiga & skit utan trevliga, söta, snälla. Ska ge dom så mycket kärlek som jag bara kan. Min sambo/man dåra. Ja han ska jobba och han ska inte va nån latis utan en eftermiddag kan han komma hem och säga älskling jag lagar maten osv. han ska va romantisk och älska våra barn lika mycket som mig. Ställa upp på dom lika mycket som jag kommer. Han ska absolut inte skita i familjen. Om det finns pengar ska vi va en av de familjer som åker utomlands en gång per år.
Boendet ska vara grymt stort både utvändigt och invändigt.

Det är nog min dröm inom min framtid. Vem vet kan hända miljontals saker på vägen så vi får se vad som händer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0