dag greij

Hmm, tänkte börja med en egen månads/dag greij, ni vet dag 1 och så är det ett speciellt ämne.

dag 1 ~ min familj
dag 2 ~ mina djur
dag 3 ~ vad jag äter
dag 4 ~ videoblogg - mitt rum
dag 5 ~ drömplats för bröllop
dag 6 ~ hur många gånger jag varit riktigt kär
dag 7 ~ min framtid
dag 8 ~ vad som är viktigast för mig
dag 9 ~ mitt viktigaste plagg / favorit plagg
dag 10 ~ Vem jag är i skolan
dag 11 ~ Vem jag är i bloggen
dag 12 ~ Min egna favorit bloggare
dag 13 ~ min/a förebild/er
dag 14 ~ Vaf kärlek är för mig
dag 15 ~ favorit film
dag 16 ~ favorit bok
dag 17 ~ min mobiil
dag 18 ~ vad jag lyssnar på för musik
dag 19 ~ min klädstil
dag 20 ~ mina vänner
dagg 21 ~ mina högsta drömmar
dag 22 ~ mina misstag
dag 23 ~ Vad jag hatar för något
dag 24 ~ mitt liv
dag 25 ~ min favvo sport
dag 26 ~ varför jag bloggar
dag 27 ~ Om jag sover med något gossedjur, varför?
dag 28 ~ Det lärriksta jag har varit med om/lärt mig
dag 29 ~ Vad jag anser om 'bloggvärlden'
dag 30 ~ tre saker jag inte klarar mig uta
dag 31 ~ tre saker jag kan välja bort om jag va tvungen.

Detta är min helt egna lista som jag har gjort, var sjukt jobbigt att komma på den men yes, allting tar sin tid & allt för er, right? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0