dag ett ~ min familj

Min familj betyder nästan allt för mig (förutom mina vänner & djur, som kommer en annan dag.) De i min familj, eller som jag anser som min familj är: pappa&therese, frida, malin, björn, magnus och mamma.


pappa:

Ja vad finns det & säga om min pappa? Han heter dennis jobbar som snickare och vill hjärna hela tiden fixa hemma men eftersom vi bor i lägenhet så är det lite svårt. Han gör allt för mig, hur arg han än kan bli och vilka bråk vi än kan ha, som inte är så ofta men när dom kommer, ja då ~ det behöver vi inte gå in på. Egentligen är han världens snällaste person som tänker på allas bästa osv men hans hårdhet kan förstöra det så man kan få värsta fel uppfattning om honom. Senså är han ju värsta skoj snubben så ah alla snubbar som kommer hem till mig tycker han är skön och så vidare, en del blir lite rädda.

Therese:

pappas tjej, okej jag dör åt bilden HAAHA! Nej men återgående sak, hon är sjukt snäll och tänker på allas bästa, precis som min pappa förutom sig själv. Ser henne som en annan mamma, och ja, hon heter therese *blink* och jobbar som lärare viket är sjukt bra för då brukar hon dra ut olika uppgifter på hemsidan alla lärare är inloggade på! Hjälper mig grymt mycket så det är sjukt naijz.

frida:

Frida, vad finns det och säga oom henne, ah hon heter frida, går på uven för att läsa upp sina betyg. Ser henne som en syster vi kommer grymt bra överrens och tycker rättså lika om saker&ting men tar ut det på olika sätt osv.Hon är ett år äldre så det är naijz, alltså 94a.

Malin:

Min syster, vad ska jag säga om henne? Hon heter Malin och pluggar till psykolog, landade ju här i Sverige idag och pluggar i jönköping men ska flytta till Uppsala i sommar. Ska gifta sig nästa vår! Hon har hjälpt mig med allt i mitt liv. Hon betyder världen för mig. Helt underbar som person.

Björn:

Den snubben som min syrra är förload och ska gifta sig med, hmm han heter Björn jobbar som ljusdesignare/elektriker men vet inte vart, i uppsala tror jag, han har jobbat i stockholm också. Ser han som min andra bror, han har ju vart med mig sen jag kanske va fem år? Så ja.

Magnus:

Min brorsa som bor i kina, han heter magnus och jobbar som engelsklärare men har börjat tröttna på det så han och hans tränare ska börja med något företag, vad jag fattar det som! Min bror betyder också världen för mig. Han har lixom funnits där och försökt lärt mig livet fast på det manliga sättet. När jag var liten tog han alltid samma grepp/slag typ tusen gånger men jag glömde bort dem direkt efter! Han hade tänkt att också flytta till Sverige nästa sommar och söka in till polishögskolan men vet inte om det bir av.

Mamma:

Mamma, kära mamma. Min bästavän. Kan säga allt till henne. Rättså skönt också, förut så skämdes jag lite för det, vet inte varför men nu är jag bara glad för det. Mamma heter Lisa och hon är utbildad massör eller nåt sånt, det är grymt naijz. Hon är väldigt hälsosam och ska helst bara ha krav märkt osv. Jag och mamma bråkar desto mer, jag kanske har för höga krav och orkar inte allt ibland. Fast hon vet varför så hon står bara och tar emot allt, förlåt mama jag lovar att bli bättre på det!

Mina föräldrar är skilda och jag är det enda barnet som bor hemma (förutom frida.)Att ha skilda föräldrar var jobbigt ibörjan men nu är det sjukt skönt för om det är jobbigt på ett ställe är det bara att dra till den den andre!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0