dag 6 ~ Hur jag varit riktigt kär i

Hur många jag har varit riktigt kär i

Det var förra året jag fick reda på vad äkta kärlek är för något. Lixom kärlek som inte tar slut pga känslor utan utav någon anledning som t.ex: bråk, avstånd, familje problem osv. Så det är en svår fråga att beskriva för lixom det är tre styckna som jag verkligen blivit knäsvaga för, men en som verkligen vart på riktigt eller ja mer seriöst om man säger så. Den här snubben friade även till mig & jag sa ja. Vet inte om det var bra eller dåligt. Men lärt mig sjukt mycket utav det. Vet inte heller om det var så seriöst, kanske just då men inte om jag tänker nu. inte efter allt som hänt.
På ett sätt är jag glad att det blivit som det blivit, för jag själv har förbättras och lärt mig än massa viktiga saker som jag inte hade en aning om innan. Lixom ser situationer på ett annat sätt. Lärt mig att uppskatta mycket mer och att man verkligen måste kämpa and never give up!

Så hur många har jag varigt riktigt kär i? Svår fråga men så som jag ser det är det nog en. Fast det är ju tre som jag verkligen blivit knäsvaga för. så ja, hm. Nej jag tror nog att mitt svar är en, ja mitt svar är nog att jag ha varit riktigt kär i en. Men jag vet att min nästa kärlek eller hur man ska säga också kommer vara äkta, för nu vet jag vad äkta och riktig kärlek är, även så vet jag att man måste kämpa för minsta lilla!










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0