Dag 2


~ mina djur ~

Okej, jag har två hundar, en brunprickig dalmatiner vid namn Jack Sparrow, senså tror jag att det är en jack russel, vid namn Flipp som vi har hemma hos pappa, eller ja som frida&therese har. Frida hade ju även två hästar, och den ena blev lixom som min, men vi var tvugna att ta bort dem pga skador. Sen har jag ju haft en kanintax, typ tre katter & fåglar. Jag älskar djur, fast inte typ småkryp och ormar och spindlar dåra.

Jackie:

En sjukt gammal bild på mig och jack, hmm 07 tror jag! Iallafall, okej alla säger så om sina hundar men världens snällaste hund! Han har aldriiiiig bitit någon eller skadat någon. Han får massa andra hundar att leka, som till exempel en gammal tax som var blind så att ägaren stod och grät av lycka. Jackie har heller även aldrig bitit sönder något, eller jo en laddare och en madrass. Han är as lydig och så! Han älskar att leka, älskar att springa runt och var med ute i trädgården på sommarn. Skäller aldrig, ska hälsa på allt och alla! Så ja, han betyder rätt så mycket för mig. min lilla bebis! ♥

Flipp:

Flipp, jadu vad kan man säga om honom, världens lataste hund iallafall och är rätt så dominant! Så han skäller helatiden typ och om han ligger i ens säng anser han den som hans och man får inte röra den, men sen springer han iväg och skäms. Vi försöker lära han om på nytt men han är ju så gammal.

hästarna:
Daroo                                           & Rocko

Det var dessa två sötnosar som var fridas som vi va tvugna att ta bort, den vita saken fick jag ta hand som min lilla egna häst! båda två är sjukt fina och guldvärda! Hoppas att de har det bra där dem är nu :))
R.I.P ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0