dag 19 ~ min klädstil




trekvarts tröjja - gina  Jacka - bikbok  Shorts - venne  Strumpbyxor - venne  kuvert väska m axelband - knivsta marknad


Några gamla outfits som jag bara tog för att visa :)

Jag själv tycker jag inte har någon speciell klädstil, utan ajg köper det som jag tycker är skönt och helst lite annorlundare för vill lixom visa mitt jag. Självklart att om något är skönt men direkt inte det snyggaste så tar jag på mig det i allafall. Greijen är den att jag leker mig fram med speciellt toppar, eller ja tröjor, kan vara allt från med smycken till skärp till ett par andra byxor. Så det är bara att leta sig fram!
Senså stilen hur jag är kan nog väldigt många fatta som fjortis, för att jag vill sprida glad och flumm energi så jag är mig själv till tusen, och därifrån uppfattar väldigt många att jag är en fjortis. vilket jag påstår att jag absolut inte är. För den perioden har redan varit och jag ser verkligen en stor skillnad från då till nu :) Så stå upp för er själva och våga sticka ut från mängden ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0