Dag 14 ~ vad är kärlek för mig

Kärlek för mig kan vara till vad som helst; en polare, ett djur, en låt, en brud/snubbe. Ja vad som helst. Kärlek för mig är mer att man blir glad hela tiden fast ändå så är det stöttande. Kärleken i sig är så mycket mer än vad vi tror. Kärlek handlar om respekt, tillit och tilltro. Utan de tre, är det kört. Ibland när det inte funkar med en polare, eller sin brud/snubbe så kanske det är bäst att lixom 'göra slut.' Sen det finns ju alltid greijer som får än att gråta i kärlek som; saknad, sorg, lycka. Greijen är den att allting inte alltid är en dans på rosor. Ingenting är egentligen inte alltid end dans på rosor.



~ Jag vill tacka alla mina fina underbara vänner som har hjälpt mig vid alla slags möjliga tillfällen. Lixom stöttar alltid, oavsett vad. Ni betyder grymt mycket för mig och utan er, skulle jag aldrig nog kunna bli den jag är idag för så mycket tips&råd ni ger mig. så lixom ni gör mig. Jag älskar er så grymt enormt mycket. ♥ ~

~ Även ett stort tack till min familj. Som kämpar dag ut och dag in för mig, oavsett vad och har alltid gjort. Så enormt stolt över er. Så enromt tacksam att ni finns. Jag älskar er otroligt mycket ♥ ~

~ Stort tack till ni som går inte och kikar på min blogg, hur glad som helst över det, lixom känns som ah en helt otrolig känsla och jag vill bara fortsätta och fortsätta, men allt handlar om tid också. Ni är sjukt underbara, helt obeskrivliga. Verkligen kärlek till er. ♥ ~

Kommentarer
Postat av: Zezz

aw fint!<3

2011-01-26 @ 20:12:35
URL: http://www,cupcakemufin.blogg.sse
Postat av: Kim

Aw feet fint skrivet!, stämmer till 100% syster!, tack för att du finns!:)<3

2011-01-27 @ 13:36:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0