dag 10 ~ Vem jag är i skolan

Oj shiet. I skolan så är jag ju mig själv, som jag alltid är. Jag är en sån person som kan babbla bort en hel lektion men ändå gjort grymt mycket. Alltså så har jag absolut inte svårt att konsentrera mig som väldigt många andra har. Jag tänker hela tiden på att jag kör allin på allt sen får jag det resultat som jag får. Är lixom nöjd bara jag fått ett g. För jag har gjort mitt bästa och det är det som räknas. Man kan ju inte säga att jag är alla lärares favorit. Eller jo på ett sätt. För när jag tycker nåt så står jag för det och kan argumentera om det i timmar. När det är en egen åsikt alltså. Så ja en del tycker väl att fler ska göra så. Det slutar med att jag ändå får som jag vill, en del tycker det är bitchigt men det tycker inte jag, för man har väl rätt att tycka och säga som man vill, right? Jag är väldigt flummig och sprallig. Jag har ingen konstig känsla av att gå till skolan eller så. Är som mitt andra hem lixom. Mina svagaste ämnen är nog ändå bara engelska, förra terminen var det lixom engelska, matte, och no. Men nixpix nu är det bara engelska fast den verkar kanske kunna gå bra i så ja. Jag är grymt stolt över mig själv när det gäller min skolgång. Kanske inte världens bästa betyg enligt många men jag är stolt över dom! :) Senså gick ja ju ett extra år på dagis så jag går i åttan egentligen nian. Det som är naijsigt med det är att jag slipper all gymnaise stress och ångest osv. Tror redan jag vet vilket gymnasium ja ska söka in till. O de är typ JENSEN och jonbauer eller hur det stavas. Ska kolla jonbauer lite mer bara :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0