dadie

är hemma hos my dadi nu. Kom typ för en halvtimme sen, yesbox. Oscar ska dra hit så väntar på honom. naijsbaijs. Så kommer ju nea ikväll också. Grymt naijsbaijs deni! Lånar fridas data just nu. haha den är ju på tjugofyra så varför inte ;) nej men hon är så snäll och lånar ut den för att jag ska hålla er uppdaterade. hihi! Om inte oscar hinner komma förrens halv så ska jag även ringa en liten sötnos. hihi! Nej men typ jo. Nu fick ja ett sms av OScar att han måste vänta på bussen i tre miinuter hihi!

Jaja sen vad jag och oscar hittar på får ni se. Lixom blev bara av en slump typ ringde han på hans lektion, han ringde upp o så gjorde han som jag sa, min slav? ;) Nej skämt åtsido! Jahapp min syrra åker ju hem ikväll *snyfr* Älskar dig grymt mycket sisteaah ! ♥


oufh gammal fjortis bild på mig & nea. sum 09

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0