Bortskämd?

right, många tycker att jag är grymt bortskämd, då menar jag i allt. En del är även avundsjuka på allt i mitt liv typ, de mina föräldrar gör för mig osv, hur jag ser ut. Fine, jag är stolt över min kropp, äntligen kunna blivit det fast jag är kort och bara vill vara typ tio centimeter till, men om jag ser någon i den längden jag vill vara i, så tänker jag typ ahmen hon har inte lika fina ögon, eller hon har inte lika fint hår som mig. ah ni fattar? Men de stärker än så att man inte får ångest för sitt utseende.

Till mina föräldrar, vad gör dom som är så speciellt? allt för mig. det är väl självklart att om man är stolt föräldrer så gör man väl allt för sitt/sina barn? senså typ att mamma gör frukost till mig är för att typ annars äter jag inte frukost alls och hon är ändå hemma så då kan hon ju göra det för min skull, tycker hon. och jag uppskattar det verkligen till hundra. men när hon börjar jobba då kommer hon ju inte göra frukost och sånt varje morgon, fattar ju ja också? Sen att jag kanske alltid fått de ja pekat på är för att de vill att ja ska må så bra som möjligt och ha så att jag klara mig osv, men även i kärlek. jag får massor utav kärlek av mina föräldrar.

mina syskon gör också allt för mig, allt som krävs. dom kan offra allt för att få träffa mig en kort stund om jag inte sett dom på flera år. Det är inte bortskämt? det är av ren kärlek och saknad.
Fine, jag har kanske ett perfekt liv enligt vissa, kläder i överflöd, får vad jag vill, har de vänner jag har osv. men ingen har bättre än en annan, right?

Så jag själv tycker inte att jag är bortskämd. för jag vet att mina föräldrar och familj gör de dem gör för mig pga olika skäl och det uppskattar jag verkligen till hundra och en dag ska jag ge igen, de lovar jag ♥


Kommentarer
Postat av: NIkki

Det var fint skrivet (;

2011-01-20 @ 20:51:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0