Älskar att vara mig

Åh jag är så glad, nej men saker börjar hända i mitt liv och sånt. Älskar att vara uppbokad och hitta på än massa saker, jajussteja måste köpa en allmenacka för 2011/2012! Ett stort måste! Nej men jag älskar ju när jag får nya chanser till något nytt och pröva på nya saker jag aldrig gjort förut. Typ som att vara 'ledare/fadder' eller åka till åre och åka skidor när ja aldrig stått på ett par skidor, herregud man måste ju få skratta också och inte bara ha värsta seriösa livet!

Sen ni bloggläsare när jag ser egetnligen att det är rättså många som följer min blogg osv, jag blir sjukt glad att lixom min blogg kan nå ut så mycket! Helt grymt, blir glad så fort jag ser stastiken gå uppåt! Det är nog det som gör mig så sjukt glad, lixom detdär lilla extra. Sen att så många likes my blog. wiee! ♥

Haha shiet fan vad fort tiden går, nu sitter jg lixom och peppar folk att börja konfimera sig och för ett år sen var jag så jävla taggad & nervös för att själv skulle konfirmera mig. Lixom ta bara varje chans du får, våga chansa kan ju inget annat än att gå sämst, right? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0