25 inlägg 9/1 2011

shieet, igåt gjorde jag 25 inlägg? hur kommer det sig? Känns som att jag gör skit lite inlägg, haha! Aja är 25 inlägg lite eller mycket? Jaja om man vill nå fram med sitt budskap får man kämpa, inget är gratis, right? ;) hatar det där ordspråker 'inget är gratis' fast ändå så säger jag det själv? haha sjukt..! Aja idag ska jag verkligen inte somna för imorn ska jag göra mig fresh, jag skiter i! haha, äntligen får man slippa att känna sig skabb :) Fan nu fick jag lust att dusha? haha.. hmm men orkar jag dusha, klockan är lixom typ tio i fem? haha! Stackars folk som går upp nu. Jajussteja kanske inte lika bra att dusha för snart ska pappa & therese upp, de jobbar ju idag! HA-HA :D
Faan va chill sista dagen på lovet måste verkligen vaara dunder!


haha suddig bbild?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0