trög dag!

HAr gått skit segt, då menar ja verkligen segt är dessutom as trött också. ah konstigt värre. haha shiet vad de håller på med mig :o haha! Typ simon förstora hela min skärm o alltihop till 500% så ska gustav fixa de, nej då så tar han bort hela skrivbordet? ah senså typ höll dom på med min mobil och nyss så typ fucka dom min skärm. haha och ja suger ju på datorer, haha! Fast ja lyckades ändra språk själv på telefonen. hihi! Tur! Men samtidigt som jag försökte fixa mobilen och datan från simon så höll mikael på att virvla min halsduk på runt halsen och verkligen försökte. ush! så känns as konstigt runt halsen nu. hahah! :) Välkommen till en normal dag i skolan, jussteja sen får vi i glömma att jonatan snärta till mig med enyas nyckel band på benet. Ush! Inte skönt. Fast såhär ser bara en helt vanlig skoldag ut för mig, inte förvånad, inte ett dugg.

En rolig greij är att ja snacka med kim imorse och ja kunde fan mer än han till nationella och jag ska ens inte göra nationella? haha. Tack vare att ja va med på khonaws lektion igår. hihi! Ah har träning ikväll så blir seg uppdatering. Måste även packa inför imorn. Kommer vara skit seg uppdatering här på bloggen ska ju till undersvik imorn, men kommer mobil blogga ;) Allt för er, right ;)



Pratade med min underbara syster igår, gud vad jag saknar henne alltså! Hon är helt jävla underbar och betyder grymt mycket för mig alltså. Fast hon kommer hit första veckan i mars, wohoo! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0