suger,

Ja min bloggning har inte vart den bästa på sistone, men jag lever. jag har vart tråkig här i bloggen inte haft nån inspiration och grejs. nu ska ja försöka ta tillbaka o ge igen allt ni missat! Eller ja asso börja med bloggningen med nya tag :)

Under hela sportlovet har ja vart i åre med typ 48 andra, grymt mysigt kan ja säga. Säg lixom nånting som inte har hänt? Typ chips+chiken bits i ens säng i vårat rum, äcklig mat i nåns sko, ah massa sånt, plus två lätta hjärnskaningar, två styckna med smällar i armen, en som tappa andan, en slog ut hela tanden, massa som vart förkylda. Även fast ja va en av de som gjorde illa mig så är jag sjukt glad och nöjd över veckan i åre. Jag har även lärt mig åka skidor, wiho! Tack vare Ed faktiskt. haha. Fast han ramla under en gran, hahaha! Nej skulle typ ha åkt te tierp till älskling idag, men ja venne hur de blir med det för ingen kan ju svara eller nåt sånt. så ja. rolig söndag, eller inte



haha aww de va så gulligt att se alla små barnen ramla i den backen. nej nu ska vi inte va såna men ah dedär är världens lättaste backe måste ja nog säga! Bilder kommer när ja lagt in alla i datan. jussteja har ju även vart där ronja o birk i ronja rövardotter hoppar över fjället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0