skolan

Sitter i skolan nu , eller ja i korridoren har engelska och tränar på min presentation, wieh kommer gå sjukt bra kan jag säga. Chillar nu för är klar med allt lixom är man bäst, eller är man bäsT? ;) Åh bara en lektion till, sen äre idrott, äter ju ingen mat längre. Fan hur ska jag orka? ;o haha. Jaja min kropp och jag är uthålliga, eller heter det så?

Du får mig ur balans. Vet inte hur många gånger jag skrivit det eller tänkt på det. Lixom så grymt gullig. Man dör för dig. Ska kämpa för att få dig, för du ska bara bli min, lixom min. Åh du är hur underbar som helst, du ah är obeskrivlig. Att jag kan prata om dig i timmar varje dag, tyder det på att jag bara har känslor eller att jag är kär? Jag vet inte, men en sak jag vet det är att jag lyser upp som en sol när jag hör dig, och du är värd att få hela världen med dig.


Åhh jag vill träna, seriöst :) Fett kul ! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0