O.C

Kommer ni ihåg programmet O.C? Eller ja, jag kanske gick i ettan eller tvåan. Blev skitsur för att min syrra fick sitta och kolla på det om kvällarna när jag skulle sova. ville ju också titta. tillslut blev jag så envis att jag fick det, av en överenskommelse att jag skulle lägga mig på direkten när programmet var klart, eftersom det gick så 'sent' haha! Sen när jag blev äldre så följde ju jag den serien och blev totalt kär i Misha Barton som spelar Marissa Cooper i O.C.
Andra kända skådespelare/skådespelerskor, är bland annat Rashel Bilson, Adam Brody & Benjamin Mckenzie :)
Igår fick jag reda på att det har börjat gå igen från halvfyra till fyra på femman på vardagarna. Snacka om att jag inte ska skaffa mig ett liv och bänka mig framför tv.n varje eftermiddag som jag kan, eller se repris på kvällarna. Grymt värt

Varför jag tror att jag gillar serien så mycket är nog för att den stämmer rätt så mycket fårn mångas perspektiv i livet, iallafall om man har sett från första säsongen till den sista. Ska försöka fånga alla seasons, har ju hela season 1 :)


hela gänget från första säsongen till sista säsongen ♥


Rashel Bilson, MIsha Barton, Adam Brody & Benjamin Mckenzie


hela gänget, första säsongerna ♥


en liknande bild, hela gänget första säsongerna ♥


ett slags bild colage typ?


hela gänget från första säsongerna ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0