knas

Haha, okej igår jag ba ah nu ska ja kolla på tv. haha så somnar jag? klockan kanske ba va fyra fem. Ah senså ropar pappa mat, fast ja tyckte det lät som om han sa frukost. Så jag börja fixa mig och bah aha nu ska jag till skolan? för klockan var även sex, och brukar gå upp då. haha! MEn sen ja åt och ba aha den är sex på eftermiddagen. haha. Så jag gick in i mitt rum och typ somna om? Så satte ja på tv.n och ringde en underbar människa för det hade vart massa knas hos honom, men jag fick ju honom och le. såklart ;) hihi! Nu är nästan allting löst, gud vad skönt säger jag bara!



hihi en låt som han skicka till mig om det fortsätter i i dethär läget mellan oss :) så jävla sööt, och jag saknar honom grymt jävla mycket alltså! hihi. Ah jag är kär haha, varje person ba ah tess du är kär haha. Senså ler jag världens smile och bara skrattar och typ gör någon random greij? hih. haha! :D ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0