känner mig som en liten kurd

haha jag har nu fattat att om man jiddrar med mig, eller ja typ sviker mig eller nånting så är hela min familj och backar mig plus mina vänner. haha. lite roligt att de är nu jjag verkligen fattar att min familj typ kan bråka tillbaka, fast försig pappa har ju hotat en unge för min skull. haha! Sen nu med det som händer nu så ja. haha. Jag älskar er. Sen igår på idrotten, de va så himla kul att när ja snacka med min idrottslärare han ba 'haha du snackar som en äkta blatte' ja ba 'haha ja vad hade du tänkt dig umgås med tre kurder varje dag.' Ibland måste jag även påminna mina tre underbara små kurder om greijer som inte ens angår mig eller ja som är inom islam? haha! Ja jag lär mig väldigt fort, eller man brukar ju bli som man umgås? ;) ♥


Kommentarer
Postat av: personen tessilitess älskarr haha

hahahah, men konstigt att du känner dig som en kurd.. du har ju blivit till en! :o hihi <33

2011-02-09 @ 20:39:03
Postat av: lanya

tess aaw du kommer att så småningom förvandlas till en liten kurd, det lovar jag :)

vi har ju 1 år kvar tillsammans och vem vet vad som kommer att hända.

Blatten Therese hehe <3

2011-02-15 @ 17:21:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0