jag är kär i dig

Gubben, jag är kär i dig. jag vet att det finns känslor i inblandat att jag gillar dig är en självklarhet, varje ord du säger till mig får jag leende på nytt. somnat med ett stort leende på läpparna två dagar i rad nu tack vare dig. Jag gillar dig grymt mycket faktiskt. vet inte om det är rätt eller fel men det är lixom mina känslor som bestämmer, inte jag. Du är helt underbar och att du verkligen gör allt för mig är helt underbart och att du sa de face2face lixom hur glad får man bli? Visade inte det så mycket för var blyg men jag verkilgen gillar dig okej? Kan ah mina känslor för dig är sjukt starka, kan direkt inte säga jag älskar dig och mena det fullt ut men kommer kunna det med tiden för just nu är det starka känslor för dig. oavsett hur det blir, hoppas jag att du blir nöjd med hur det blir gubben. För im du är glad så är jag glad, om du är lycklig är jag ♥


Kommentarer
Postat av: Neah <3

Är det han kim så kan jag inte fatta varför du känner inte en människa för ni snackar mycket

2011-02-07 @ 15:38:36
URL: http://jamiies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0