jag är bääääst

cha cha bloggen asså ah men liksom jag var och shoppade idag haha, asså liksom vadå jag är rik och kan köpa vad jag vill, eller det är ju pappa som betalar, hehe asså daaah men jag gör ju vad jag vill, men men idag eller när det blir mörkt ni vet så ska jag gå och festa med killar, ska dricka sååå här mycket ska bli full, men oops hoppas mina föräldrar inte får reda på det, men aja jag kan ju bara skylla pp att en snubbe kidnappa mig och tvinga mig dricka alkohol annars skulle jag bli våldtagen och vilken ska man ju välja klart jag dricker hahaha, jag vill ju inte bli av med min oskuld ni vet, daaah, men men nu ska jag gå och flörta med killar i klassen och se ifall de kan göra mina läxor om de får ett ligg, det är ju en vana här ;) ciaao bitches

MVH
arbetsförmedlingen


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0