haha

Hur ska jag förklara min dag. Har nog inte vart någon gång jag inte skrattat faktsikt. Har haft så himla kul och ja haha! Åt typ ingenting. Hade as roligt på NO.n senså på SO.n samma greij där och på matten gjorde ja typ inget o inte på engelskan heller, eller jo men de pallar jag inte ta här :) Hoppas ni alla har haft lika rolig dag som mig? ♥

Dagarna är verkligen underbar med de tre tjejer jag hänger med, lixom ah helt sjukt. skulle aldrig klara av skolan utan er. Snackar ju med alla i klassen och sånt men ja er umgås jag med dagligen. haha. Shieet ah! Aja jag älskar er och ni är sjukt underbar! :)

Trött som fan är jag, och fryser gör jag också. Funderar på att sova efter maten, shiet. kommer väl få äta snabbt dåra för klockan sju kanske de händer greijer här, beror på personen. jaja. Inte värt att snacka om nu för det som händer det lixom händer så ja :) haha. jag är ändå glad? aja här finns de inga bekymmer haha! naijsbaijs att hare så alltså! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0