'godmorgon'

Ja vakna typ åtta trorja av mig själv, o ringde direkt en liten sötis, men ja typ sov under hela samtalet sa inte så mycket iallfall? ah senså skulle sötisen dra te skolan o då gick ja upp o drack, eller ah värmde mjölk men skrek på mamma för ja höll på o svimma såg ba fläckit och allt snurra, ush. Men drack massa greijer samtidigt och även åt lite potatis soppa. gick och la mig och vakna tio i två igen. Satte mig vid datan o snacka me sötisen och lite me hans kompis :)

Nu snackar ja me dennis, gasshh va längesen man såg han känns de som! Han är riktigt grymt saknad alltså, och han är glad för min skull. hihi. och när jag berätta om sötnosen så var de första han sa att han skulle kolla upp honom, vilka vänner man har som ba vill ens bästa. :) ♥

Kommer antagligen inte få träffa sötnosen förrens EFTER sportlovet igen, gaaaah kommr gå som de går, men då har ja nåt bra att se fram emot när ja kommer hem! :) ♥


ja gillar bilden

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0