Du är värld all tid

Godmorgon sötnosar! Gick upp faktiskt rätt så tidigt och har fixat mig grymt snabbt. Sitter typ och sover nu har direkt inte sovit något inatt. Har snackat med gullungen hela natten. Fan saknar honom redan :( awwh. jag är kär. haha! Nej men på söndag kommer jag nog bli världens lyckligaste :)



Så som du får mig att le, så som du får mig att känna. Ah. Att vi säger samma greijer samtidigt. Att vi tänker lika dant. Att vi är rätt så lika. Eller ja vi är grymt lika. Blir varm i hela kroppen bara jag hör din röst lixom. Ah jag är kär i dig. Står för det också. Ska hjälpa dig med allt. jag lovar och svär gubben min. Kanske för tidigt att kalla dig min, men det är verkligen så som jag känner. Att vi förstår varann på direkten är helt ofattbart. Ah jag är kär på riktigt och är en sol inuti mig, eller ja snarare sommar så som du själv sa ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0