detta händer bara inte!

Alltså. Ah. Vart ska jag börja? Först så börja en människa helt random börja hålla på med mig? Ah fattade & fattar fortfarande ingenting. Senså ringer man Benai för att tro att hon ska hjälpa, haha ne vad gör hon? Jo hon dör av garv, fast försig jag skriker och har mig. haha! För att göra det lite bättre kommer fbs spåkula greijsemoijs och ba 'va inte rädd att berätta dina känslor, du kan nte förlora något' Fan blev ännu värre där, jag tänkr inte fölora han i onödan. Nej jag tänker faktiskt inte de! Senså ringde jag Kim, och typ gjorde han döv, irriterad och kansek arg, för att jag var så mycket uppe i varv, sorry for that ♥
Förövrigt har jag precis ätit. ush kommer ju fan dö vilken sekund som helst. Nej det här händer inte. uessh. Aja bara leva livet, right? :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0