dag 24 ~ mitt liv

Mitt liv. ja vad kan man säga om mitt liv? En bergochdalbana upp och ner eller nåt? Mitt liv har varit långt ifrån lätt iallafall. kan jag säga nu på engång! Kämpat ända sen första dagen jag föddes för att överleva. Sen dess har jag fått kämpa för att överleva psykist Kämpar fortfarande. Kommer aldrig sluta.

Kärleken dåraaa lixom alltid haft killar efter mig, men ingen jag riktigt fastnat för, förutom han som jag va ihop med i ett år ungefär tror ja? Men nu är kärleken på väg tillbaka verkar det som, för ah har verkligen fastnat för en kille. Blir skit lätt kär men sällan jag verkligen fastnar för någon och när jag väl fastnat för någon då är det lixom han som gäller haha! Så ah. jag är bara lycklig nu på den fronten :)

Kompisarna, ja har väldigt få men de som jag älskar, de som är äkta rakt igenom. De som har vunnit över alla problemen tillsammans med mig. Det är de som jag har kvar, är stolt över det faktiskt. Är även bara med de som jag litar på till tusen procent och så.

Familjen, jag älskar min familj mest av allt. de är allt för mig. verkligen allt. skulle inte klara mig utan dem, för det betyder så jävla mycket för mig. stöttar mig alltid till tusen procent i allt, oavsett vad. skulle seriöst verkligen kunna dö för deras skull, och det är sant.

Skolan, jag har direkt aldrig vart en pluggis eller misskött skolan. Utan har typ vart mitt i mellan och det är rätt så skönt. just nu har jag grymt bra betyg, för att vara mig dåra. För hellre skiter jag i uppgifterna och slarvar än att göra noggrant men nu har jag ändrat på mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0