dag 20 ~ mina vänner

shiet, vad ska jag säga om mina vänner, förutom att de är världsbäst? Lixom finns för & till en till tusen procent. Så fort det är problem med något så ställer dem upp. så otroligt tacksam för det. Alltid backar up migg till tusen och tänker åt mig nästan ibland. Lixom får mig att inse att alla gånger kanske det inte är bäst för mig själv att göra si&så. Utan mina vänner som jag har & har haft skulle jag aldrig någonsin vara den jag är idag, så ett stort tack till det, verkligen! ♥
Önska att man kunde göra ett lag av alla man känner och knäppa en stor jävla lagbild, och bara ah skratta när man kollar på den, haha! Shiet skulle va värsta smart ju :o



En vänskap för mig handlar verkligen om tillit, tilltro & respekt. utan något av de tre så finns ingen vänskap För att kunna klara alla problemen så måste man ha tillit , tilltro och respektera varandra! Så enkelt är det bara. Kanske just därför jag har dem vänner som jag har. Därför bilden säger mer än tusen ord för mig. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0